Hi, hoe kunnen wij je helpen?

Heb je vragen, opmerkingen of heb je hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Geen zorgen, wij zijn hier om te helpen! Bekijk hieronder op welke verschillende manieren je contact met ons kunt opnemen of vind je antwoord in onze FAQ.

Volg ons op Instagram

Whatsapp

Stuur ons een Whatsapp bericht

Stuur ons een berichtje via whatsapp (+31242022119). Wij reageren binnen 2 uur.

Telefoon

Bel ons

Neem telefonisch contact met ons (+31242022119) op of vraag om een terugbelverzoek.

Email

Stuur een mailtje

Stuur ons een mailtje via martijn@theflavourcompany.nl. Wij reageren binnen 24 uur.

F.A.Q.

Misschien staat je vraag hier al tussen

Over ons

Ons team

Wij komen iedere dag vol enthousiasme naar ons kantoor & productielocatie. Omdat we door het jaar heen met piekmomenten te maken hebben, werken we met een dynamische groep productiemedewerkers die naargelang de vraag van onze producten opschalen in werkzaamheden. Tevens werken we samen met steengoede Sales- & Marketing professionals. Al met al werken we met een team van 10+ mannen & vrouwen aan smaakvolle geschenken.

Product & Hygiëne

Onze producten zijn ook echt onze producten. Dat betekent dat wij op onze productielocatie alles van afvullen tot product-af zelf doen. Alleen de grondstoffen (zoals doosjes, glaswerk en dranken) kopen wij in. Wij nemen hygiëne zeer serieus. Onze productiemedewerkers werken volgens HACCP hygiëne-protocol en altijd met bescherming zoals schort, latex handschoenen en haarnetjes. 

Bestellen & betalen

Betaalopties

Op het moment dat je betaling bij ons binnen is wordt je bestelling automatisch verwerkt. Let op: Betaling middels directe bankoverschrijving wordt 2x per weerk gecontroleerd. Het kan daarom zijn dat deze manier van betalen voor een vertraagde verzending zorgt. Onze betaalopties op een rijtje: Directe bankoverschrijving, PayPal, Creditcard, iDeal, Klarna, Bancontact, SOFORT Banking.

Directe bankoverschrijving

Op het moment dat je betaling bij ons binnen is wordt je bestelling automatisch verwerkt. Let op: Betaling middels directe bankoverschrijving wordt 2x per weerk gecontroleerd. Wij raden je aan om na overschrijving even een mail te sturen naar klantenservice@theflavourcompany.nl.

Je kunt het bedrag overmaken naar rekeningnummer: NL04ABNA0123635039 t.n.v. The Flavour Company Food & More B.V. Vermeld hierbij je ordernummer.

Garanties & Retouren

Garantie vinden wij vanzelfsprekend en wij willen je graag een zeker en veilig gevoel geven tijdens het bestellen.

Mocht je bestelling beschadigd zijn tijdens transport, dan gaan wij dit vanzelfspreken voor je oplossen.

Is het product niet wat je ervan verwachtte? Neem dan contact met ons op via b2b@theflavourcompany.nl om een retour aan te melden. Graag kijken we dan samen naar een oplossing om je alsnog een tevreden klant te maken. 

Bezorgen

Onze verzendpartners

Onze primaire logistieke partner is PostNL. Zodra wij je bestelling verwerken ontvang je automatisch een tracking code, zodat je de levering in de gaten kunt houden.

Schade tijdens transport

Gelukkig komt het nauwelijks voor, maar als het toevallig toch net bij jou voorkomt is het wel erg vervelend. We raden je aan om in dat geval een foto van het cadeau te maken en het daarna meteen weg te gooien als er bijvoorbeeld gebroken glaswerk bij zit. Mail ons vervolgens met de foto's en wij sturen je meteen een nieuw cadeau toe.

Informatie

Onze contactgegevens
  • The Flavour Company
  • Cargadoorweg 7, 6541BT Nijmegen (Food & More BV)
  • Gorterplaats 14B, 6531HZ Nijmegen (Drinks BV)
  • klantenservice@theflavourcompany.nl
  • +31242022119
  • KVK: 90798848
  • BTW: NL865456902B01
  • Bank: NL04 ABNA 0123 6350 39
Vragen over producten

Wij proberen altijd zo volledig mogelijk te zijn in de productbeschrijvingen om jou van de benodigde informatie te voorzien. Toch kan het voorkomen dat je vragen hebt over een product. Neem in dit geval contact op met ons op.

Chocolade & huisdieren

Sommige producten bevatten chocolade (zoals de brownieboxen en de DIY browniemixen). Chocolade kan dodelijk zijn voor huisdieren. Heeft de ontvanger van je cadeau huisdieren, zoals een hond, die bij de post kunnen? Informeer de ontvanger dan van tevoren of kies voor een ander geschenk.

Suggesties

Heb je suggesties? Dan horen wij dit natuurlijk graag.

Elke suggestie is voor ons waardevol. Of het nu om een spellingsfout gaat, een productbeschrijving die volledig de plank mis slaat of bijvoorbeeld verbeteringen in de navigatiestructuur dan horen wij dit uiteraard graag. Heb je een suggestie voor ons? Stuur ons dan een e-mail op b2b@theflavourcompany.nl Wij horen graag van je.

Klachten

Helaas kan het ook voorkomen dat je een klacht hebt. Sorry alvast! Misschien ben je niet tevreden over een product of is er iets anders niet goed gegaan. Mocht dit zijn voorgevallen dan willen wij daar graag iets aan doen.

Wij willen dit natuurlijk zo snel mogelijk met je oplossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing. Het makkelijkst is het om een mailtje te sturen naar b2b@theflavourcompany.nl. Wil je liever iemand persoonlijk spreken, dan kun je natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via +31(0)24 2022119. Wij zullen ten alle tijden proberen om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. 

Bereikbaarheid

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar tijdens de volgende openingstijden. Een e-mail of bericht Whatsapp bericht sturen kan natuurlijk altijd.

  • Maandag 10:00 – 16:00 uur
  • Dinsdag 10:00 - 16:00 uur
  • Woensdag 10:00 – 16:00 uur
  • Donderdag 10:00 – 16:00 uur
  • Vrijdag 10:00 - 16:00 uur

Veiligheid & privacy

Algemene voorwaarden

Bekijk onze Algemene Voorwaarden hier.

Privacy

Bekijk ons Privacy Statement hier.

Cookies

Je vindt informatie over Cookies hier.

Cookies

Wij maken enkel gebruik van functionele cookies & Analytics cookies. Hiervoor hoeven wij wettelijk geen toestemming van je te vragen.

Funtionele Cookies zijn cookies die nodig zijn voor het functioneren van de website, zoals het onthouden van een taalkeuze, winkelwagen of logingegevens mag je zonder cookiebanner op een website zetten.

Google Analytics

Wij gebruiken Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze webwinkels gebruiken. Wij hebben een verwerkersovereenkomst met Google gesloten om afspraken te maken over de omgang met onze data. Verder staan wij Google niet toe om de verkregen data te gebruiken voor andere Google diensten. IP-adressen laten wij anonimiseren.

Zakelijk & samenwerken

Bedrijfsgeschenken

Wil je onze producten inzetten als bedrijfsgeschenk? Ga naar: https://theflavour.co/company-gifting/ 

FREE SHIPPING

Contrary to popular belief, lorem ipsum is not simply random.

INSTANT PAYMENTS

Looked up one of the more obscure latin words, consectetur.

EXCHANGE & RETURN

This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during.

CUSTOMER SERVICE

Many desktop publishing packages and web page editors now.